Transparante communicatie en hoogwaardige kwaliteit

Hans Praag startte in september 2012 als Service Manager bij Rabobank Vallei en Rijn. Op dat moment stonden er diverse verbouwingen voor de bank op de planning bij Bouwbedrijf Kreeft. Sindsdien is er een nauwe samenwerking ontstaan tussen Hans Praag en het team van Bouwbedrijf Kreeft. Een samenwerking die zich kenmerkt door transparante communicatie en hoogwaardige kwaliteit. 

Inmiddels zijn de grote verbouwingen afgerond, met positief resultaat volgens Hans Praag: “Zelf ben ik erg secuur en let ik op de details als het gaat om afwerking. Kreeft is erg kritisch op het eigen werk en dat van derden. Daardoor weet ik zeker dat de kwaliteit goed is en dat er oog voor detail is bij de oplevering. Moet er dan toch nog iets gebeuren, dan regelt het team dit vakkundig. Bouwbedrijf Kreeft treedt daarbij voor ons op als intermediair naar derden, wanneer aanpassingen in hun werk nodig zijn. Ik kan dus altijd vertrouwen op topkwaliteit.”

Oplossingsgericht

Bij verbouwingen en onderhoud van panden komen soms onverwachte situaties voorbij. “Als er calamiteiten zijn of iets ad hoc opgepakt moet worden, is Bouwbedrijf Kreeft flexibel genoeg om hier snel op te reageren. Met een constructieve houding komen ze met een geschikte oplossing. Doordat het team al langere tijd voor ons werkt, kennen zij onze locaties en kunnen we snel schakelen. Deze werkwijze en de lokale betrokkenheid van Bouwbedrijf Kreeft zorgt voor een betrouwbare samenwerking, iets wat cruciaal is voor onze bank!”

“Bouwbedrijf Kreeft heeft oog voor detail en dat zorgt voor een hoge kwaliteit van het werk.”

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Neem contact op